...آغازی دیگر

... در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود

...آغازی دیگر

... در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود

« این بار هم برای سکوتم دعا کنید »





« این بار هم برای سکوتم دعا کنید »



این بار هم برای سکوتم دعا کنید


جانم به لب رسیده خدا را صدا کنید



از زندگی کنار شما زجر میکشم


داری برای رفتن من دست و پا کنید



تا کی به تیغ تیز زبان زخم میزنید؟


تیر خلاص چله ی خود را رها کنید



از گوشه و کنار شنیدم که... تهمت است


این وصله های بی سر و ته را جدا کنید



انگار در سکوت خدا برد با شماست


باشد... شما برای هبوطم دعا کنید!!!




1392/07/18

نظرات 29 + ارسال نظر
نورا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 21:04 http://roshana72.blogfa.com

عالی بود ندای من :(

ممنونم نورا جان

ارمان پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 11:30

سلام
خوبی؟ از وبت خوشم اومد اگه خواستی به منم سربزن
تا همو لینک کنیم. با دمپایی ابری ماه میام سراغت!
به امید دیدار
هوای بال من بودی چه می شد؟!
پزشکِ حال ِ من بودی چه می شد؟!
مث ِ ماهی ز دستم می گریزی!
همیشه مال من بودی چه می شد؟!
http://armanepooyan.blogfa.com/

solmaz سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 12:22

salam nedaye aziz besyar ziba mesle hamishe

سلام سولماز جونم
خیلی خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم قابل میدونی و سر میزنی بهم
ممنونم برای تمام مهربونیات عزیزم
در پناه خدا

شهریار شفیعی سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 05:39 http://shahryarshafiee.blogfa.com

سلام و درود مهربان
دعوتید به خوانش سپیدی کوتاه

صمیمانه چشم به راه نقد و نظر شما بزرگوار
از جان درود

مرجان یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 12:05

سلام ندای عزیزم

بسیار زیبا ...
قبلا گفتم بازم میگم , هم خودت هم شعرات فوق العاده هستن
بی درد باشی عزیزم..............

لبخند زندگی دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 18:46 http://khorshidtabanarezoha.persianblog.ir

دکتر شریعتی
خدایا به من توفیق تلاش در شکست....

صبر در نومیدی....

عظمت بی نام دین بی دنیا...

عشق بی هوس عطا کن...
آمین

سربزن

مریم شنبه 4 آبان 1392 ساعت 21:07 http://www.ironiforum.ir/

سلام خسته نباشی وب زیبایی دارین

خوضحال میشم سایت من هم سربزنید و عضو بشید@};-

هیچکس شنبه 4 آبان 1392 ساعت 18:59 http://faryadekhamush2.blogfa.com

امان از غربت ...خدایا آنان که آشنای زمین و زمینیان نیستن را نمی خواهم که آشنا کنی فقط
یا صبری بده تا دوام بیاورند....

حس غریبگی و غربت حس تلخیه ..حس دردآوریه

اینجا همه چی طعم زمین میده...طعم زمین رو دوس ندارم

به خدا منم جز رهایی نمی خوام

اما چاره ای نیست جز صبر... صبری سرخ نه زرد

به خدا میسپارم دل نا آرام و رنجیدت رو

رویا جان ممنونم از همدلی شاعرانه تون
در پناه خدا

هیچکس شنبه 4 آبان 1392 ساعت 18:35 http://faryadekhamush2.blogfa.com

سلام ندای عزیز

چه فضای آروم و زیبایی با طنین آرامش بخشی ایجاد کردی اینجا...

از این غزلت هم لذت بردم ... حس خوبی بهم بخشید ممنونم

حق پناه و یارت

سلام رویا جان
از حضور دوستانه تون بینهایت سپاسگزارم
با همراهی های همیشگیتون به خصوص این اواخر مهرتون رو بهم ثابت کردین، امیدوارم لیاقت این لطف و محبت خالصانه رو داشته باشم دوست من
ممنون که وقت گذاشتین و سری به این کلبه ی مجازی زدین
واقعا خوشحال شدم
مانا باشید

نازنین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 17:04 http://amirinazanin.blogfa.com

عالی بود
من البته در حدی نیستم نظر بدم
اما لذت بردم

سلام نازنین جان
ممنون از لطفتون
مانا باشید

درود بر سرکار خانم نامدار
طبق روال همیشه شعر بسیار زیبایی بود
بسیار لذت بردم
خیلی ممنون که ما را لایق خواندن چنین شعری دانستید
قلمتان نویسا

سلام جناب امیری نژاد گرامی
سپاسگزارم از حسن نظرتون
حضور صمیمانه ی شما و دیگر دوستان عزیز انجمن در این کلبه ی مجازی برام بسیار ارزشمنده
ممنونم دوست عزیز
موفق باشید

سلام
وقتتون بخیر و خسته نباشید
شعرتون زیبا و پراحساس بود و حس همدردی رو دربنده بیش از هر شعری زنده کرد
تقصیر شعر زیبای خودتون بود که مجبور شدید اینهمه وراجی رو تحمل کنید . غزلی در پایین براتون نوشتم کهامیدوارم از نقدتون بی بهره نمونم

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

دلم را حذف می کردم که شاید مثل هم باشیم
دعاکردم برای هم رفیقی دم بدم باشیم

درختی بارور دیدم که با پاییز خوشتر بود
چه بهتر ما گلستانی پر از گلهای کم باشیم

نسیم از دوری دریا تنش از تشنگی گرمست
در اقیانوس یخ بسته چه حاصل جام جم باشیم

بحکم فاصله شاید که ما دور از شما هستیم
به تنهایی نمی ارزیم وباید همقدم باشیم

زمین اسطوره می خواهد که یک افسانه بنویسد
بیا همرنگ تاریخی بدور از "عطر غم" باشیم

سلام دوست گرامی
ممنونم که وقت ارزشمندتون رو صرف خوندن دلنوشته ام کردین
و مهرتون رو شاعرانه نثارم کردین
شعرتون بسیار زیباست
ممنونم که مهمون کردین

موفق باشید

ehsan سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:47

سلام ندا جان
امیدوارم خوب باشین و آروم
شعرتون مثه همیشه عالیست.و این بار به شدت حرف دل.دو بیت آخرشو خیلی دوست دارم.ببخشین منو که سواد و توان من بیش از این نیست برای نظر دادن پای شعر زیباتون
آروم و سلامت باشید در پناه خدای عاشق

سلام احسان جان
همیشه بهتون گفتم دل پاکی دارین و باید بیشتر قدرشو بدونین
ممنونم برای کامنت زیباتون و همدلی هاتون هم اینجا و هم در انجمن
تو شرایطی این چنینی آدم همراهانشو بهتر میشناسه
ممنونم برای حضور دلگرم کننده تون و خلوصی که تو دوستی تون دارین

پایان شب سیه سپید است
امید به خدا

سیه پوش سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:11

در این زمانه ی بی های و هوی لال پرسـت
خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرسـت
چگونه شــرح دهم لحظــه لحظــــه خود را
برای این همــــه نا باور خیـــــال پرســــت
به شب نشینـــی خرچنگ های مـــــردابـی
چگـــونه رقـص کند ماهی زلال پرســـــت
رسیــده ها چه غـــریب نچیـــده می افتنــد
به پای هـــرزه علف هــای باغ کال پرســت
رسیـده ام به کمــالی که جز انالحق نیست
کمـــــــال دار برای من کمــــال پرســـت
هنــوز زنده ام و زنده بودنم خــــاری اســت
به تنگ چشمــــی نا مـــردم زوال پرســــت

هنــوز زنده ام و زنده بودنم خــــاری اســت
به تنگ چشمــــی نا مـــردم زوال پرســــت

..................................................

یاس صورتی دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 12:54

سلام نداجان خیلی لذت بردم.برات بیام دادم اماجوابمو ندادی من تازه توروبیداکردم نبینم تنهامون بذاریا

سلام فاطمه جان
ممنونم از حسن نظرتون و لطفی که بهم دارین
تو انجمن جواب پیامتون رو میدم

مانا باشید

صالح دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 00:15 http://saleh89.blogfa.com

درود به خواهر بزرگوارم

سلام صالح جان
ممنونم از حضورتون
موفق باشید

وجدان آگاه شنبه 27 مهر 1392 ساعت 22:39

منو بجا نیاوردید؟
وجدان آگاه؟!


عالیه.....
از زندگی کنار شما زجر میکشم
داری برای رفتن من دست و پا کنید

____________________________

نه شرقییم، نه غربییم نه بییم، نه بحرییم
نه از کان طبیعیم، نه از افلاک گردانم

نه از خاکم، نه از آبم، نه از بادم، نه از آتش
نه از عرشم، نه از فرشم، نه از کونم، نه از کانم

نه از هندم، نه از چینم، نه از بلغار و صقسینم
نه از ملک عراقینم نه از خاک خراسانم

نه از دنیی، نه ازعقبی، نه از جنت، نه از دوزخ
نه از آدم، نه از حوا، نه از فردوس رضوانم

مکانم لا مکان باشد، نشانم بی نشان باشد
نه تن باشد، نه جان باشد، که من از جان جانانم

امیررضا معروفی شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:24

سلام و عرض ادب خدمت خانم نامدار عزیز...
درود بر شما.
واقعاً حرف دل بود.
به زیبایی هر چه تمام تر بیان شده بود.
خانم نامدار عزیز...
باورکنید اشک توی چشم های من جمع شد...
و با:از گوشه و کنار شنیدم که... اشک چشم من سرازیر شد.
کلی حرف نگفته توی غزل شماست.
ممنونم...

یا حق...

سلام امیررضا جان
ممنون که دعوتمو با روی باز پذیرفتین
من درد مشترکم، مرا فریاد کن...
ببخشید که دلنوشته ام حس دردناکی رو منتقل میکنه

سپاس دوست عزیز
در پناه حق

solmaz شنبه 27 مهر 1392 ساعت 18:46

salam nedajan besyar ziba mesle hamishe lezat bordam. mamnon

سلام سولماز جونم
ممنونم دوست گلم که همیشه با مهربونیت همراهیم میکنی
واقعا برای ارزشمنده این حضور صادقانه ات
در پناه خدا باشی

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1392 ساعت 11:27

اینجا خدا سکوت نکرده ست ...

دلت آروم
دل هممون آروم

سیه پوش شنبه 27 مهر 1392 ساعت 08:14

سلام ندا جان
شعرت زیبا بود
بعضی وقتا شاید یه شعر بتونه حرف هایی رو بزنه که گوش شنیداری براش نیست

آب های این زمانه آتش اند و بی فروغ

درود

سلام ابوذر جان
خیلی خوشحال شدم از دیدن اسمتون و نظر پرمهرتون
کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد...

ممنونم از اینکه وقت ارزشمندتون رو صرف خوندن دلنوشته ام کردین
حضورتون مستدام دوست عزیز

وجدان آگاه جمعه 26 مهر 1392 ساعت 22:29

بانو شما همیشه آسمانی هستید ، هبوط چرا ؟

سخن رنج مگو ،جز سخن گنج مگو
ور از این بی خبری رنج مبر ، هیچ مگو

من به گــوش تـــو سخنهای نهان خواهم گفت
ســر بجنبـــان کـــه بلـــی ، جــــز که به سر هیچ مگو

سلام دوست گرامی
متأسفانه من شما رو به جا نیاوردم!!!
اما امیدوارم نمود نامی رو که باهاش خودتون رو معرفی کردین تو جامعه بیشتر ببینیم...
خیلی ممنونم از لطف و بزرگواریتون
در پناه خدا

fanos جمعه 26 مهر 1392 ساعت 19:38

سلام ندا جان
واقعا عالی بود و پر از حرف و درد و درد و درد ....
خیلی به دلم نشست
قلمت ماندگار
امیدوارم تمام لحظه هات پر از شادی باشه

سلام لیلا جان
ممنونم از اینکه به کلبه ی مجازیم قدم گذاشتین و مهرتون رو به یادگار ثبت کردین
مانا باشید

زارا سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 10:39

سلام ندای عزیزم
چقدر دردناک نوشتی
چقدر حرف پشت تک تک ابیات شعرت نهفته ست
قلمت عالیه دوست خوبم
امیدوارم بعد از این هرگز انقدر دردناک ننویسی

تقدیم به تو و تقدیم به اونایی که قلبشون شکسته:

...
کاش میشد قلب با ایمان تو
بعد از این با هیچ سنگی نشکند
...

دلشاد باشی دوست من

سلام زارا جان
خوشحالم از حضورتون
نمیدونم واقعا چی باید گفت ...
ممنونم از همراهی همیشگی و دوستانه تون
برای بیتی که محبت کردین فقط میتونم بگم آمــــــــــــــین
سپاس دوست من
موفق باشید

نسرین سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 10:18 http://clhk.blogfa.com

شب عفو است و محتاج دعایم
زعمق دل دعایی کن برایم
اگر امشب به معشوقت رسیدی
خدا را در میان اشک دیدی
کمی هم نزد او یادی زما کن
کمی هم جای ما او را صدا کن
بگو یارب فلانی رو سیاه است
دو دستش خالی و غرق گناه است

سلام
التماس دعا [گل]

نوید دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 01:29

سلام ندا جان
بسیار زیبا بود و بسیار دردناک
درود به قلمتون و درود به شرافتتون
یا ...

سلام نوید جان
خیلی حرف دارم برای گفتن اما میدونم سکوتمو میفهمین
همین برام کافیه
ممنون که وقت ارزشمندتون رو برای خوندن دلنوشته ام صرف کردین
گر نگهدار من آن است که من میدانم...شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

در پناه خداوند عادل

امیر مهدی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 00:03

بسیار زیباست و درد ناک.شما باید مارو دعاکنید خواهر خوبم
خیلی خیلی لذت بردم از این اثر زیبا که کاملا مشخصه از دل براومده
.زمان همه چیز رو درست خواهد کرد
یا حق

سلام امیرمهدی عزیز
ممنون که دعوتمو قبول کردین و به کلبه ی مجازیم تشریف آوردین
همیشه با لطف دوستانه تون شرمنده ام کردین، این بار هم
ممنونم از حضور گرمتون
امید به خدا...
موفق باشید

بـانوی خیـال یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 20:00 http://saltanate-yakh-zade.blogfa.com

سلـام ندا جـان

شعرتـون خیلـی زیبـاسـت

لذت بردم

قلمتـون واقعـا فویـه

عـالـی ...

سلام مریم جان
خوشحالم از اینکه باز هم لطفتون شامل حالم شد
ممنون که سر زدین و مهرتون رونثارم کردین
مانا باشید

دانلود آهنگ جدید یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 14:05 http://www.topseda.ir/

عالیی

سلام دوست عزیز
هر چند نمیشناسمتون اما ممنونم از لطفتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد